|
Webszemle
|
|
2009. március 05. csütörtök, 15:42 |
|
Az Alcohol and Alcoholism szakfolyóiratban jelent meg a holland Radboud University Nijmegen kutatóinak tanulmánya arról, hogy a tévében látott alkoholfogyasztán hogyan befolyásolja a valós alkoholfogyasztási szokásokat.
A kísérletben nyolcvan, 18 és 29 év közötti egyetemista vett részt, akiket négy csoportra osztottak, és egy-egy filmet vetítettek le nekik. Mozizás közben rendelkezésükre állt egy-egy hűtő, amiben alkoholos és alkoholmentes italok is voltak, amiből szabadon fogyaszthattak.
A teljes cikk itt olvasható
|